مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 14:282019-09-28اجتماعي

اتوبوس های فعال در خطوط اتوبوسرانی دارای معاینه فنی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرالله هاشمی در سومین جلسه کارگروه ویژه رفع دودزایی معاینه فنی جدید اتوبوس های شهر تهران، اظهارکرد: - معاون فنی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: با توجه به اهمیت اخذ معاینه فنی برای اهداف زیست محیطی و ایمنی، اتوبوس های شاغل در خطوط اتوبوسرانی دارای معاینه فنی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرالله هاشمی در سومین جلسه کارگروه ویژه رفع دودزایی معاینه فنی جدید اتوبوس های شهر تهران، اظهارکرد: قرار است در این جلسه با توجه به اشتغال اتوبوس های یورو 4 در خطوط تندرو 3 و 5 شهرداری تهران موضوع استاندارد های مربوطه و چالش های موجود در نگهداری و تعمیرات کاتالیست SCR مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

با بیان اینکه در اتوبوس های یورو 4 موجود در شرکت واحد اتوبوسرانی، به دلیل به کارگیری تکنولوژی به روزتر کاهش آلایندگی خروجی اگزوز از جمله pm مشهود است، تصریح کرد: جهت کنترل گاز خروجی ناکس (NOX) که با توجه به افزایش دمای احتراق در موتور افزایش پیدا می کند در سطح استاندارد یورو 4 از تجهیز SCR در خروجی اگزوز استفاده می شود.

وی افزود: با توجه به رابطه عملکرد این کاتالیست با دمای خروجی اگزوز راندمان کاهش ناکس بسته به شرایط عملکرد موتور متقاوت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های فعال در خطوط اتوبوسرانی دارای معاینه فنی هستند

اتوبوس های فعال در خطوط اتوبوسرانی دارای معاینه فنی هستند