مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 22:282019-09-28ورزشي

پیروزی چلسی برابر برایتون در غیبت ادامه دار جهانبخش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را بعد از سه مسابقه در فهرست و البته جزو نفرات ذخیره داشت، - آبی های لندن سومین پیروزی فصل را برابر برایتونی جشن گرفتند که ملی پوش ایرانی خود را دراختیار نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را بعد از سه مسابقه در فهرست و البته جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه استمفورد بریج لندن به مصاف چلسی رفت.

آبی های لندن بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 3 حمله خطرناکی انجام دادند که برخورد لوییس دانک، مدافع برایتون با میسون مونت را داور مسابقه خطا نگرفت تا چلسی صاحب ضربه پنالتی نشود.

در دقیقه 14 ارسال مونت از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین و ضربه سر آبراهام به تیرک عمودی دروازه برایتون اصابت کرد تا چلسی همچنان در گلزنی ناکام بماند.

شاگردان لمپارد در دقیقه 36 روی ارسال پای چپ زیبای آلونسو می توانستند گل اول را بزنند که ضربه بغل پای بارکلی را متئو رایان با واکنش تماشایی راهی کرنر کرد و در ادامه تلاش چلسی برای گلزنی ثمری نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی چلسی برابر برایتون در غیبت ادامه دار جهانبخش

پیروزی چلسی برابر برایتون در غیبت ادامه دار جهانبخش