مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 09:132019-09-29اقتصادي

72درصد تماس های آتش نشانی یاسوج مزاحمت تلفنی است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: در صورتی که روزانه 700تماس به آتش نشانی یاسوج داشته باشیم معادل 72درصد از این تماس ها مزاحم تلفنی است.

- محمد رستمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا_ ضمن تبریک هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی افزود: برخی از خودروهای آتش نشانی یاسوج بیش از 30 سال عمر دارند.

وی اظهارکرد: مهمترین مشکل آتش نشانی یاسوج نداشتن خودرو نردبان دار برای ساختمان های بلند است با وجود پیگیری ها مکرر طی یک دوسال اخیر اما هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم، این خوردو دو سال پیش سه میلیارد تومان بود که هم اکنون به 20میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ساختمان های بلند مرتبه در شهر یاسوج نیاز فوری این شهر به خودرو نردبان دار است.

رستمی تصریح کرد: در صورتی که روزانه 700تماس به آتش نشانی یاسوج داشته باشیم حدود 500 مورد از این تعداد معادل 72درصد مزاحم تلفنی هستند البته با توجه به فرهنگ سازی های صورت گرفته از طریق رسانه ها این تعداد نسبت به سال های گذشته کمتر شده است.

وی ادامه داد: طی 6ماهه امسال آتش نشانی یاسوج 867مورد عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق داشته ایم که بیشترین عملیات به ترتیب مربوط به ماه های تیر و شهریور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72درصد تماس های آتش نشانی یاسوج مزاحمت تلفنی است

72درصد تماس های آتش نشانی یاسوج مزاحمت تلفنی است