مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 09:182019-09-29دانش

سهامداران فاقد اهلیت و دانش مدیریت از صنعت استان مرکزی خلع ید شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورا های اسلامی برخی از واحد های صنعتی و خدماتی استان مرکزی بیانیه ای صادر کردند و در آن، از مسئولان استانی و کشوری خواستند، - شورا های اسلامی برخی از واحد های صنعتی و خدماتی استان مرکزی طی بیانیه ای از مسئولان خواستند دست سهامداران فاقد اهلیت را از صنعت این استان کوتاه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورا های اسلامی برخی از واحد های صنعتی و خدماتی استان مرکزی بیانیه ای صادر کردند و در آن، از مسئولان استانی و کشوری خواستند، سهامداران فاقد اهلیت و دانش مدیریت، خلع ید شوند و این شرکت ها به سهامداران متخصص واگذار شود.

متن این بیانیه به شرح زیر است: همانگونه که مستحضر هستید خصوصی سازی طی دو دهه گذشته مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده و قطع به یقین آسیب شناسی از خصوصی سازی های انجام شده و ارزیابی عملکرد و اقدامات، در ترسیم و تدوین مسیر راه آینده امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

عدم توجه به اهلیت و صلاحیت های مدیریتی متقاضیان و خریداران، به تولید و کارگران بیشترین آسیب را وارد کرده است و اگر تعهد و تضمین لازم نیز از آن ها اخذ نشود و نظارت کافی نباشد مشکلات و معضلات دو چندان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامداران فاقد اهلیت و دانش مدیریت از صنعت استان مرکزی خلع ید شوند

سهامداران فاقد اهلیت و دانش مدیریت از صنعت استان مرکزی خلع ید شوند