مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 10:032019-09-29اقتصادي

تحقق 104 درصدی برنامه تولید نفت خام در شرکت نفت آغاجاری


نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری روز گذشته با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیران و روسای ستادی، - سرپرستان و کارشناسان مرتبط، در محل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدوارم نسل امروز و آینده از دستاوردهای دفاع مقدس و درس آموخته های آن دوران که حاصل مجاهدت ها و جانفشانی های رزمندگان بود، در همه حال بهره کافی را ببرند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی، افزود: این مناسبت تنها برای کارکنان HSE نیست بلکه مختص همه کارکنان است چون رعایت مقررات ایمنی باید در ذهن و باور تمامی همکاران نهادینه شود.

محمدی با بیان اهداف تشکیل نشست های شش ماهه بهره دهی چاه ها در محل شرکت های تابعه گفت: هدف از برگزاری این نشست ها در محل شرکت های تابعه، ارج نهادن به زحمات نیروهای عملیاتی است که شبانه روز در صف نخست عملیات تولید تلاش می کنند.

علاوه بر آن با حضور در این شرکت ها و مناطق عملیاتی از نزدیک ارزیابی بهتری از مشکلات احتمالی و تنگناهای واحدهای عملیاتی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 104 درصدی برنامه تولید نفت خام در شرکت نفت آغاجاری

تحقق 104 درصدی برنامه تولید نفت خام در شرکت نفت آغاجاری