مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 11:132019-09-29بين الملل

آمریکا دقیقا چه غلطی می کند؟


حمزه دستیار؛* یمنی ها قلب انرژی جهان را هدف قرار دادند، خبر کوتاه بود، اما در مخیله جهان نمی گنجید، فقیرترین کشور خاورمیانه یکی از ثروتمندترین کشور های جهان را با حمله پهپادی به استهزا کشاند.

- افتضاح انفجار های غول انرژی جهان محدود به نفت و از هم پاشیدگی معادلات نفتی نیست، سوال این است که آمریکا دقیقا چه غلطی می کند که به بزرگترین هم پیمانش در غرب آسیا حمله می شود و حتی متوجه حمله هم نمی شود؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- حمزه دستیار؛* یمنی ها قلب انرژی جهان را هدف قرار دادند، خبر کوتاه بود، اما در مخیله جهان نمی گنجید، فقیرترین کشور خاورمیانه یکی از ثروتمندترین کشور های جهان را با حمله پهپادی به استهزا کشاند.

حمله بی نظیر اهالی یمان به حجازی ها یادآور حمله فانتوم ها (عملیات حمله به اچ 3) علیه رژیم بعثی عراق بود، در حمله به اچ سه (15 فروردین 1360) پیچیده ترین حمله هوایی تاریخ به دور دست ترین نقطه خاک دشمن بعثی اتفاق افتاد که طی آن بیش از 48 هواپیمای عراقی که بیشتر آن ها بمب افکن های میگ 23، سوخو 20، توپولوف 16 بودند نابود شدند.

ابابیل یمن 1200 کیلومتر از خاک سعودی را درنوردیدند و به الشیبه رسیدند و آرامکو را شخم زدند، کسانی عمق فاجع را متوجه می شوند که بدانند سود خالص شرکت نفت عربستان سعودی، تقریبا با سود خالص شرکت های اپل، شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دقیقا چه غلطی می کند؟

آمریکا دقیقا چه غلطی می کند؟