مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 12:082019-09-29سياسي

هاشمی: فقط از آفت درختان پسته باخبرم/ اطلاعی از چیتگر ندارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه امروز جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز موارد مهمی را در صحن مطرح کردیم و اعضای شورا تذکراتی را ارائه دادند که مهمترین موضوعات مطرح شده موضوع روز آتش نشان .

- رییس شورای شهر تهران گفت: فقط از آفت درختان پسته باخبرم و اطلاعی از درختان پارک چیتگر ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه امروز جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز موارد مهمی را در صحن مطرح کردیم و اعضای شورا تذکراتی را ارائه دادند که مهمترین موضوعات مطرح شده موضوع روز آتش نشان و تقدیر ویژه از این افراد بود.

وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در مورد نامگذاری شهدا در کوی و برزن ها گفت: اقدامات ویژه توسط شورای شهر در حال انجام است و گزارشی در این زمینه توسط سخنگوی شورای شهر به شورا ارائه می شود.

وی ضمن تشکر از اقدامات رییس جمهور و تیم آن در نیویورک که منویات نظام و مقام معظم رهبری را آنجا پیگیری کردند گفت: این مسئله ان شاءالله منشأ خیر برای کشور باشد.

رییس شورای شهر تهران گفت: برای اربعین امسال لایحه شهرداری تصویب شد و بر اساس آن 10 میلیارد تومان هزینه کرد شهرداری برای اربعین در نظر گرفته شد البته شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: فقط از آفت درختان پسته باخبرم/ اطلاعی از چیتگر ندارم

هاشمی: فقط از آفت درختان پسته باخبرم/ اطلاعی از چیتگر ندارم