مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 14:232019-09-29سياسي

یمنی ها به قدرت بازدارندگی دست یافتند/ نصر من الله یمنی ها تداعی گر بیت المقدس بود


جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی بالای یمنی ها در جریان تجاوز سعودی ها و هم پیمانان عربستان گفت: یمنی ها به قدرت بازدارندگی دست یافتند.

- یمنی ها به قدرت بازدارندگی دست یافتند/ "نصر من الله" یمنی ها تداعی گر بیت المقدس بود جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی بالای یمنی ها در جریان تجاوز سعودی ها و هم پیمانان عربستان گفت: یمنی ها به قدرت بازدارندگی دست یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار علی فدوی در حاشیه همایش پیشکسوتان جهاد در استان سمنان اظهار کرد: صنعت نظامی یمنی ها با وجود تحریم ها و فشارهای بین المللی رشد قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به حملات اخیر یمنی ها به اهدافی در عربستان خاطرنشان کرد: این حملات سعودی ها و هم پیمانان آنها را غافلگیر کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه یمنی ها از بهره هوشی بالایی برخوردارند ادامه داد: بخش اعظم این کشور مسلمان را شیعیان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به برخی ویژگی های مردم و مبارزان یمنی خاطرنشان کرد: یمنی ها مردمی شجاع و قانع هستند و آنها که اهل قناعت اند ثروتمندترین مردم هستند.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه یمنی ها امروز از توان نظامی بالایی برخوردارند گفت: قدرت و توان بالای یم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمنی ها به قدرت بازدارندگی دست یافتند/ نصر من الله یمنی ها تداعی گر بیت المقدس بود

یمنی ها به قدرت بازدارندگی دست یافتند/ نصر من الله یمنی ها تداعی گر بیت المقدس بود