مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 14:282019-09-29سياسي

با مقایسه نابه جا به کودکتان ضربه نزنید


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش آزمون ها و مقایسه های نا به جا را لطمه زننده به کرامت ذاتی کودکان دانست و افزود: هنر ما این است که بتوانیم صدای کودکان را بشنویم لذا نباید به جای کودکان حرف بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده، درآیین انتخابات انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران که در منطقه 5 تهران برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا، انجمن اولیا و مربیان را محلی برای شنیدن صدای کودکان و محلی برای مشارکت خانواده و مدرسه و دانش آموز دانست و اظهارکرد: متعهدیم نسل فداکاری را تربیت کنیم که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی انتخابات انجمن اولیاء و مربیان را سرآغاز فعالیت های این نهاد مهم برشمرد و افزود: مؤثرترین بسترهای مشارکت والدین در مدارس انجمن های اولیاء و مربیان است؛ بنابراین اگر خانواده ها به عنوان ذینفعان اصلی، مشارکت مؤثر داشته باشند.

بسیاری از آسیب ها کمرنگ می شود.

حکیم زاده تصریح کرد: مدرسه و خانواده هرچه هماهنگ تر باشند تأثیر آموزش ها افزایش خواهد داشت لذا ازآنجاکه جامعه هدف ما دانش آموزان هستند.

هنر ما باید شنیدن صدای کودکان باشد.

وی بزرگسال پنداری کودکان را ازجمله عوامل نشنیدن صدای کودکان دانست و ادامه داد: به خاطر داشته باشیم در شورای مدرسه اگر نماینده دانش آموز حضور نداشته باشند، صدای کودکان شنیده نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مقایسه نابه جا به کودکتان ضربه نزنید

با مقایسه نابه جا به کودکتان ضربه نزنید