مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 21:282019-09-29بين الملل

انصارالله: هدف عملیات «نصر من الله» پایان دادن به تجاوزات سعودی هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن درباره عملیات جدید ارتش این کشور در منطقه نجران واقع در جنوب عربستان تحت عنوان نصر من الله گفت که هدف اصلی این عملیات، - انصارالله: هدف عملیات نصر من الله پایان دادن به تجاوزات سعودی هاست سخنگوی جنبش انصارالله هدف اصلی از اجرای عملیات نصر من الله در جنوب عربستان را توقف حملات ائتلاف سعودی علیه یمن عنوان کرد و گفت که آمریکا و انگلیس در پیام های خود گفته اند که ریاض خواستار توقف جنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن درباره عملیات جدید ارتش این کشور در منطقه نجران واقع در جنوب عربستان تحت عنوان نصر من الله گفت که هدف اصلی این عملیات، توقف تجاوزات ائتلاف سعودی به یمن است.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: پیام های رسیده از آمریکا و انگلیس نشان می دهد که عربستان تمایل دارد جنگ یمن متوقف شود، اما تاکنون در خصوص آن تعلل کرده است .

محمد عبدالسلام که با شبکه المیادین گفتگو می کرد، افزود: تعداد کسانی که در این عملیات به اسارت گرفته شده اند، باید به شکل مبهم باقی بماند، چون این مسأله ما را در عملیات تبادل اسرا کمک خواهد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: هدف عملیات «نصر من الله» پایان دادن به تجاوزات سعودی هاست

انصارالله: هدف عملیات «نصر من الله» پایان دادن به تجاوزات سعودی هاست