مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 06:142019-10-02اجتماعي

هیچ مدرسه خشتی در مازندارن وجود ندارد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: هیچ مدرسه خشتی دایر و فعال در مازندارن وجود ندارد.

- قربان علی شیرزاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آمادگی ایمنی مدارس مازندران در فصل بازگشایی اظهار کرد: در خصوص ایمنی مدارس موضوع سازه ای و استحکام بنای مدارس و سیستم گرمایشی باید مورد توجه قرار گرفته شود.

وی با بیان شناسایی 130 مدرسه که از نعمت گاز بهره مند شدند، تصریح کرد: هرجا عملیات گاز رسانی صورت گرفته و دارای علمک گاز باشد تا پایان مهر ماه بخاری نفتی جمع آوری و به جای آن بخاری استاندارد جایگزین می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با تاکید بر اینکه مدرسه خشتی و گلی نباید وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در گذشته یک مدرسه در روستای لوت لاریجان به صورت خشتی فعال بود که جایگزین شد و اکنون در سطح استان چنین مدرسه ای وجود ندارد.

شیرزاد با اشاره به اینکه مدارس تخریبی در تمامی مناطق و شهرستان ها وجود دارد، یادآورشد: تقریبا 30 درصد کلاس های درس مازندران یا نیازبه بازسازی مجدد دارند و یا باید مقاوم سازی شود.

*ساختگاه ساختمان مهمترین مسئله در رعایت ایمنی مدارس احسان شعبان زاده عضو هیئت علمی گروه عمران دانشگاه خزرمحمودآباد در گفت و گوبا ایسنا، با اشاره به اینکه در یک ساختمان از لحاظ ایمن بودن باید نکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مدرسه خشتی در مازندارن وجود ندارد

هیچ مدرسه خشتی در مازندارن وجود ندارد