مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 06:442019-10-02سياسي

«کودک همسری» به از «ترشیدگی»!


«ترشیدگی» واژه ای آشنا برای دختران دهه 60 است، دخترانی که شانس ازدواجشان را دختران دهه 70 گرفتند و به قولی امروزی ها سینگل ماندند.

بنابراین کسانی که شانس آورده و ازدواج کردند، - ترشیدگی واژه ای آشنا برای دختران دهه 60 است، دخترانی که شانس ازدواجشان را دختران دهه 70 گرفتند و به قولی امروزی ها سینگل ماندند.

بنابراین کسانی که شانس آورده و ازدواج کردند، سعی کردند دخترانشان به سرنوشت دهه خودشان دچار نشود بنابراین به ازدواج زودهنگام تشویقشان کردند تا به اصطلاح فرزندانشان را از ترشیدگی نجات دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بسیاری از نقاط همدان تفکر دختر که رسید به 20 باید به حالش گریست حاکم است؛ با یک حساب سرانگشتی می بینیم باز هم این تفکر بهتر از آن است که دختران را در سن 13 و حتی 9 سالگی شوهر دهیم.

شوهری که کودکی خود را در کمال آرامش داشته و سن نوجوانی را سپری کرده و حالا در دوره جوانی است، خواسته های کودکانه همسرش برایش جذابیتی ندارد و از او انتظار دارد همچون یک زن جوان و پخته رفتار کند و اگر غیر از این باشد، آبشان از یک جوی نمی رود.

روز گذشته بود که معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری اعلام کرد یکی از مسائل مهم و قابل رسیدگی در استان همدان مسأله کودک همسری است به طوریکه همدان و زنجان در این موضوع گوی سبقت را از خراسان رضوی ربوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کودک همسری» به از «ترشیدگی»!

«کودک همسری» به از «ترشیدگی»!