مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 09:022019-10-02اقتصادي

رشد 28 درصدی ماموریت های اورژانس در گیلان


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از رشد 28 درصدی تعداد ماموریت های انجام شده در کمپ های سلامت تابستانی در استان خبر داد.

- پیمان اسدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طرح امداد تابستانی همزمان با آغاز تعطیلات در گیلان اجرا شد، اظهار کرد: گیلان به منظور گردش پذیر بودن، در تعطیلات به ویژه تعطیلاتی تابستانی با جمعیت شناور مواجه است و این مهم موجب افزایش ترافیک و تردد جاده های استان را نیز به دنبال دارد.

وی با اشاره به پیشگیری و افزایش آمادگی جهت پاسخگویی به حوادث احتمالی، افزود: اورژانس 115 در طول این مدت، در راستای ارایه خدمات مطلوب و کاهش زمان حضور آمبولانس بر بالین مصدومان و مددجویان احتمالی و ایجاد امنیت خاطر مسافران و شهروندان در آماده باش کامل بوده و با همکاری سایر ارگان های امدادرسان خدمات مورد نیاز را ارایه داد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان تصریح کرد: در طرح امداد تابستانی امسال 450 تن پرسنل اعم از پزشک، پرستار، تکنسین، کارشناس و کاردان در واحدهای عملیاتی، واحد پایش مراقبت های درمانی، واحد هدایت عملیات و مرکز پیام اورژانس 115 به منظور خدمت رسانی مطلوب به مسافران، در آماده باش کامل بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 28 درصدی ماموریت های اورژانس در گیلان

رشد 28 درصدی ماموریت های اورژانس در گیلان