مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 09:332019-10-02اجتماعي

حضور تیلاپیا در آب ها و تالاب های خوزستان مساله جدیدی نیست


معاون آبزی پروری اداره کل شیلات خوزستان گفت: مساله حضور گونه غیر بومی تیلاپیا در آب ها و تالاب های استان مساله جدیدی نیست و باید گفت که آب های خوزستان چند سالی است که درگیر گونه های غیر بومی هستند.

- حضور"تیلاپیا" در آب ها و تالاب های خوزستان مساله جدیدی نیست معاون آبزی پروری اداره کل شیلات خوزستان گفت: مساله حضور گونه غیر بومی "تیلاپیا" در آب ها و تالاب های استان مساله جدیدی نیست و باید گفت که آب های خوزستان چند سالی است که درگیر گونه های غیر بومی هستند.

کوروش میرزایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اخبار منتشرشده مبنی بر حمله گونه غیربومی ماهی تیلاپیا به آب های خوزستان اظهار کرد: تیلاپیا گونه ای است که در شرایط نامطلوب و دشوار می تواند به خوبی رشد کند و به تکثیر بپردازد؛ در چنین شرایطی قطعا گونه های محلی دشوارتر می توانند رشد و زاد و ولد داشته باشند.

وی افزود: مساله حضور گونه غیربومی تیلاپیا در آب های خوزستان و تالاب های این استان مساله جدیدی نیست و باید گفت که آب های خوزستان چند سالی است که درگیر گونه های غیر بومی هستند.

معاون آبزی پروری شیلات خوزستان در خصوص بحث تقویت گونه های محلی و بومی در استان تصریح کرد: برای آنکه گونه های بومی و محلی بتوانند در آب های خوزستان به تکثیر بپردازند و آن ها را تقویت کرد، باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیلاپیا در آب ها و تالاب های خوزستان مساله جدیدی نیست

حضور تیلاپیا در آب ها و تالاب های خوزستان مساله جدیدی نیست