مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 10:032019-10-02اقتصادي

ممنوعیت افزایش دانشکده های اقماری در کرمانشاه


فعالیت سه دانشکده اقماری دانشگاه رازی کماکان ادامه پیدا خواهد کرد، اما افزایش این نوع از دانشکده ها در استان ممنوع است.

- رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: فعالیت سه دانشکده اقماری دانشگاه رازی کماکان ادامه پیدا خواهد کرد، اما افزایش این نوع از دانشکده ها در استان ممنوع است.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، با اشاره به فعالیت سه دانشکده اقماری در سطح استان، اظهار کرد: دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب، حسابداری و مدیریت جوانرود و کشاورزی سنقروکلیایی سه دانشکده ای هستند که در سالهای 89 و 90 در استان راه اندازی شد و در ادامه با مشکلاتی برای فعالیت آنها مواجه شدیم.

وی تصریح کرد: در سالهای قبل تردیدهایی بوجود آمد مبنی بر اینکه آیا طرح آمایش آموزش عالی این اجازه را به ما می دهد که فعالیت این دانشکده ها را ادامه دهیم نه و در نهایت منجر به این شد که سال گذشته هیاتی از وزارتخانه به کرمانشاه آمدند و پس از انجام بررسی تاکید کردند که این سه دانشکده باید به فعالیت خود ادامه دهند، اما توسعه بعدی این نوع از دانشکده ها در استان ممنوع شد.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه بابیان اینکه مشکل اصلی کنونی سه دانشکده اقماری استان نداشتن فضای فیزیکی مناسب است، افزود: برای رفع این مشکل پیگیری هایی را در هرسه شهرستان انجام دادیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت افزایش دانشکده های اقماری در کرمانشاه

ممنوعیت افزایش دانشکده های اقماری در کرمانشاه