مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 11:062019-10-02بين الملل

بررسی جزییات انتقال پایتخت اداری مصر در نشست سیسی با کابینه


جمعی از اعضای دولت مصر امروز (چهارشنبه) گزارش خود درباره آخرین تغییرات در طرح انتقال دولت به پایتخت اداری جدید را به رییس جمهور ارائه کردند.

- جمعی از اعضای دولت مصر امروز (چهارشنبه) گزارش خود درباره آخرین تغییرات در طرح انتقال دولت به پایتخت اداری جدید را به رییس جمهور ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری شرق تایمز، در نشستی که امروز عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر با حضور مصطفی مدبولی، نخست وزیر، عمرو طلعت، وزیر ارتباطات و تکنولوژی اطلاعات، یاسر کمال ابومندور، مدیر مرکز سیستم ها و مدیریت اطلاعات نیروهای مسلح این کشور تشکیل داد، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری این کشور در بیانیه ای اظهار کرد: در نشست وضعیت اجرایی مهم ترین طرح های ملی در بخش ارتباطات و تکنولوژی اطلاعات و در راس آنها انتقال دولت به یک پایتخت اداری جدید، مکانیزه شدن وزارتخانه ها و ادارات دولتی در قالب تحولات دیجیتال در مصر و نیز استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یکی از صنایع مهم جهان که در زمینه های مختلف کاردبرد دارد، بررسی شدند.

رییس جمهور مصر در این نشست به تلاش های قاهره برای سرمایه گذاری در حوزه های انسانی، تدوین برنامه های آموزشی، کسب توانمندی های لازم در حوزه های جدید تکنولوژی اطلاعات چه در زمینه امنیت سایبری و چه در زمینه داده ها و هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جزییات انتقال پایتخت اداری مصر در نشست سیسی با کابینه

بررسی جزییات انتقال پایتخت اداری مصر در نشست سیسی با کابینه