مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 13:582019-10-02سياسي

درخواست نمایندگان مجلس برای تهیه گزارش از واگذاری شرکت هپکو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، طی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای از هیأت رییسه خواستار تهیه گزارش از واگذاری شرکت هپکو شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حمایت از سیاست های علی اکبر کریمی نماینده انقلابی شهر اراک و خنداب و کمیجان در زمینه شرکت هپکو با ارسال نامه ای به هیأت رییسه مجلس؛ خواستار تهیه گزارش نظارتی از فرآیند واگذاری سهام شرکت هپکو شدند.

متن این نامه به شرح ذیل است: هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام با عنایت به اینکه سازمان خصوصی سازی در فرایند واگذاری بلوک سهام 60.

72 درصدی شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو(سهامی عام) در قبل، حین و بعد از واگذاری سهام شرکت یاد شده در دو نوبت در سال های 1385 و 1396 به وظایف قانونی خود به طور کامل عمل نکرده و این امر باعث ایجاد خسارت برای دولت و بیت المال و نابودی ظرفیت های گسترده تولیدی و صنعتی در شرکت هپکو شده است، لذا اینجانبان امضاکنندگان ذیل در اجرای مفاد ماده 234 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تقاضای تهیه گزارش نظارتی از فرایند واگذاری سهام شرکت هپکو و عملکرد خریداران سهام مذکور و مدیران منتخب در این شرکت در طی دوره بعد از خصوصی سازی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان مجلس برای تهیه گزارش از واگذاری شرکت هپکو

درخواست نمایندگان مجلس برای تهیه گزارش از واگذاری شرکت هپکو