مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 14:112019-10-02پزشكي

انتقاد مردم از سکوت برخی مسؤولان در برابر خبر اپیدمی ایدز در لردگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لردگان، از روزهای گذشته زمزمه اپیدمی ویروس ایدز در یکی از روستاهای این شهرستان در بین مردم مطرح شد.

روز گذشته چند نفر از مبتلایان به این بیماری به این رسانه رجوع کردند و از صحت این خبر سخن گفتند؛ برخی از افراد جواب آزمایشات خود مبنی بر مثبت بودن ویروس ایدز را به این رسانه تحویل دادند.

تلاش خبرنگار فارس برای بررسی موضوع و کم و کیف آن از طریق مراجع رسمی از جمله مرکز بهداشت استان، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری بی نتیجه بود تا اینکه صبح امروز استاندار چهارمحال و بختیاری تلویحا این خبر را تایید کرد.

یکی از مردم محلی در گفت وگو با خبرنگار فارس تاکید کرد: مردم از شیوع این خبر نگران هستند و باید مسؤولان امر با روشنگری شفاف جلوی انتشار شایعات را بگیرند.

این فرد افزود: برخی آمار ادعایی تا 500 نفر مبتلا شده به این بیماری را هم مطرح می کنند که بیشتر یک ادعا است و به نظر می رسد این آماری که مطرح می شود صحت ندارد.

دقایقی قبل مدیرکل دادگستری چهارمحال و بختیاری خبر از بازداشت بهورز مستقر در این روستا را رسانه ای کرد و گفت: امروز جلسه شورای تأمین استان در این رابطه برگزار می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری نیز در این خصوص گفت: در این راستا تعدادی از افراد مبتلا شناسایی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مردم از سکوت برخی مسؤولان در برابر خبر اپیدمی ایدز در لردگان

انتقاد مردم از سکوت برخی مسؤولان در برابر خبر اپیدمی ایدز در لردگان