مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 04:162019-10-03سياسي

روحیه جوانی در سپاه ضرورتی برای همه ادوار


تداوم انقلاب و نظام انقلابی به خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی گره خورده و سپاه برای تداوم این روحیه در توالی نسل ها نیاز به لحاظ و اولویت بخشی در تربیت و پرورش و جانمایی آن در فرهنگ سازمانی دارد.

- خبرگزاری فارس،گروه دیگر رسانه ها: رسول سنایی راد در یادداشتی نوشت: حضرت امام خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران، اولین توصیه ای که به آنان داشتند، این بود که : روحیه جوان سپاه باید باقی بماند.

نگذارید انقطاع نسلی به وجود بیاید.

همان روحیه ای که شهدای بزرگ و نام آور سپاه از خودشان در میدان های نبرد دوران دفاع مقدس نشان دادند، همان روحیه باید جریان داشته باشد در نسل های متوالی که وارد سپاه می شوند.

اولین توصیه این حقیر هم این است که نگذارید سپاه پیر بشود، محافظه کار بشود، به وضع موجود قانع بشود، روز به روز باید جلو برید و بهتر بشوید در جهت انقلابی شدن، در جهت دینی شدن، در جهت کارآمد شدن.

در واقع این توصیه در پیوند با ماهیت سپاه که نهادی انقلابی است و رسالت آن که نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی و پیش برندگی آن تعیین شده، قابل فهم و توضیح است.

نسل اولیه و پایه گذار سپاه پاسداران، جوانانی خودساخته و انقلابی بودند که با احساس تکلیف و تعهد نسبت به آینده انقلاب اسلامی که در سال 57 به پیروزی رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جوانی در سپاه ضرورتی برای همه ادوار

روحیه جوانی در سپاه ضرورتی برای همه ادوار