مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 05:102019-10-03ورزشي

امسال در لیگ برتر شنا شرکت می کنیم


براساس برنامه ریزی های انجام شده، امسال برای اولین بار در لیگ برتر شنا رده سنی 13 و 14 سال به بالا حضور خواهیم داشت.

- رییس هیات شنا استان کرمانشاه گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، امسال برای اولین بار در لیگ برتر شنا رده سنی 13 و 14 سال به بالا حضور خواهیم داشت.

پیمان جاویدان در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، کرمانشاه را یکی از قطب های شنای کشور در رده سنی پایه دانست و اظهارکرد: در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر شنا هم که اخیرا به میزبانی کرمانشاه برگزارشد، تیم رده سنی پایه استان با کسب 25 مدال رنگارنگ درجایگاه دوم کشوری قرار گرفت.

وی بابیان اینکه زمینه های لازم برای حمایت و پشتوانه سازی از این استعدادها در کرمانشاه وجود دارد، گفت: برای اینکه بتوانیم در حد توان هیات از استعدادهای شنای استان حمایت کنیم، تمامی امکانات و استفاده از تایم های استخر را برای آنها رایگان کرده ایم.

رییس هیات شنا استان ادامه تحصیل و اشتغال را مهمترین عوامل فاصله گرفتن استعدادهای برتر شنا از این رشته در آینده دانست و گفت: متاسفانه این مشکل نه در هیات شنا، بلکه در اکثر رشته های دیگر وجود دارد که استعدادهای برتر رده های پایه زمانی که وارد دوران بزرگسالی می شوند، دیگر ورزش را دنبال نمی کنند، چراکه برای آنها گردش مالی چندانی ندارد و آن را وقت تلف کردن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال در لیگ برتر شنا شرکت می کنیم

امسال در لیگ برتر شنا شرکت می کنیم