مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 05:272019-10-03اجتماعي

یک مقصد سفر زیبای پاییزی در جوار شیراز/ روستای «قلات» گزینه مناسب سفر پاییزی


روستای هدف گردشگری قلات که در 36 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد از آب و هوا و طبیعت بی نظیری در فصل پاییز برخوردار است.

- یک مقصد سفر زیبای پاییزی در جوار شیراز/ روستای قلات گزینه مناسب سفر پاییزی روستای هدف گردشگری قلات که در 36 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد از آب و هوا و طبیعت بی نظیری در فصل پاییز برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شاید با شروع مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید بسیاری از خانواده ها به خاطر به مدرسه رفتن فرزندانشان تصور کنند فرصتی برای سفر ندارند اما سفر به مقاصد نزدیک شهرمان در پاییز خالی از زیبایی و لطف نیست.

یک روستای زیبا و نزدیک روستاگردی فرصت مناسبی است تا چند ساعتی را از هیاهوی شهر دور بمانیم و اگر مسافتی هم که از شهر تا رسیدن به روستا طی می کنیم، چندان طولانی نباشد قطعا ضمن خستگی کمتر، فرصت بیشتری برای استفاده از روز تعطیل خود خواهیم داشت.

روستای قلات که در 36 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است اگر چه در بهار و تابستان مورد توجه بسیاری از شیرازی ها و مسافران قرار دارد اما پاییز آن بی نظیر است و طبیعت زیبایی را در این فصل نقاشی می کند.

قلات حدود 7 هزار نفر جمعیت دارد و با رفتن به آنجا شما تنها به یک روستا نمی روید بلکه با دیدن طبیعت آن سفر دلچسبی را تجربه می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقصد سفر زیبای پاییزی در جوار شیراز/ روستای «قلات» گزینه مناسب سفر پاییزی

یک مقصد سفر زیبای پاییزی در جوار شیراز/ روستای «قلات» گزینه مناسب سفر پاییزی