مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 06:042019-10-03سياسي

هواپیماهایی که در کشورهای همسایه است، برای امنیت آن ها مفید نیست


آن هواپیماهای پیشرفته ای که فرودگاه های کشورهای همسایه ما از آن پر شده، ذره ای به امنیت آن کشورها کمک نمی کند و طریق استفاده اش را هم بلد نیستند.

- جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آن هواپیماهای پیشرفته ای که فرودگاه های کشورهای همسایه ما از آن پر شده، ذره ای به امنیت آن کشورها کمک نمی کند و طریق استفاده اش را هم بلد نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر محمدحسین دادرس طی سخنانی در مراسم رونمایی از جدیدترین دستاوردهای تحقیقاتی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه شاید پیروزی هایی که در دفاع مقدس داشتیم و پیروزی هایی که امروز شاهد آن هستیم ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، اظهار کرد: امروز پیشرفت هایی که دل دشمنان را بیش از همه به درد می آورد از عزم راسخ مبتنی بر شرع مقدس سرچشمه گرفته است.

وی افزود: آنچه ما شاهد هستیم حاکمیت نظام و منطق قدرت در دنیاست.

به شکلی که هر کشوری توان بیشتر داشته باشد گویا حقوق بیشتری هم دارد و امروز آمریکایی ها منافع خود را در این سوی دنیا دنبال می کنند؛ چرا که معتقدند بمب هسته ای دارند پس باید حق بیشتری هم داشته باشند.

جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه در دوره های گذشته نیات شوم دشمنان و مستکبران پشت واژه های زیبا پنهان بود، تصریح کرد: امروز آنان آنقدر قبیح شده اند که بی پرده از نیاتشان سخن می گویند و واژه هایی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیماهایی که در کشورهای همسایه است، برای امنیت آن ها مفید نیست

هواپیماهایی که در کشورهای همسایه است، برای امنیت آن ها مفید نیست