مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 08:042019-10-03اجتماعي

ضرورت تدوین نقشه راه و برنامه عملیاتی برای رفع آسیب های اجتماعی


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت تدوین نقشه راه و برنامه عملیاتی برای رفع آسیب های اجتماعی، گفت: تشکل های مردم نهاد می توانند نقش قابل ملاحظه ای در فرهنگ سازی و آگاه سازی شهروندان داشته باشند و ضروری است ادارات .

- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی تأکید کرد ضرورت تدوین نقشه راه و برنامه عملیاتی برای رفع آسیب های اجتماعی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت تدوین نقشه راه و برنامه عملیاتی برای رفع آسیب های اجتماعی، گفت: تشکل های مردم نهاد می توانند نقش قابل ملاحظه ای در فرهنگ سازی و آگاه سازی شهروندان داشته باشند و ضروری است ادارات دولتی راه را برای استفاده از ظرفیت کنش گران اجتماعی و مدنی هموار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدر شکوهی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان سراب، با اشاره به عزم جدی دولت تدبیر وامید برای تقویت همبستگی اجتماعی و پویایی فرهنگی در سطح جامعه، افزود: به رغم محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه، بودجه قابل توجهی توسط وزارت کشور برای مقابله با آسیب های اجتماعی اختصاص یافته است.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از 16 تفاهم نامه با موسسات و تشکل های مردم نهاد با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در راستای کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین نقشه راه و برنامه عملیاتی برای رفع آسیب های اجتماعی

ضرورت تدوین نقشه راه و برنامه عملیاتی برای رفع آسیب های اجتماعی