مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 09:202019-10-03اقتصادي

تحقق آرزوی مهاجرت از شهر به روستا


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون دلار از محل صندوق ارزی به صندوق توسعه ملی جهت تعامل دوسویه در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی اظهار کرد: - در این طرح نواقصی در حوزه رسته و رشته شغلی بوده که با همکاری برنامه و بودجه در حال رفع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری امروز در شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان، با بیان اینکه یک سوی پرداخت تسهیلات بانک ها هستند، عنوان کرد: تاخیری در پرداختی بانک ها وجود داشته و انحصار از 4 بانک عامل برداشته شده است و با نرخ 18 درصد سود تسهیلات تمامی بانک ها آماده ارائه خدمات بودند اما در طرح ارائه شده نرخ سود از 9 درصد در گذشته به 6 درصد رسیده و صندوق توسعه ملی با کاهش 3 درصدی سود تسهیلات آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

شریعتمداری از مجمع نمایندگان استان خواست تا در تسریع در روند اجرایی شدن تامین منابع در مجلس کمک کرده و قانون را به تصویب برسانند.

وی افزود: تا کنون یک میلیارد و 225 میلیون دلار از مطالبات با نرخ ارزی دولتی تبدیل به ریال شده که90 هزار میلیار از آن پرداخت شده است.

وزیر کار در ادامه تصریح کرد: مجموع طرح های پرداختی در همدان 259 میلیارد تومان بوده اما 617 میلیارد تومان ارزش 4 هزار و 851 طرحی بوده که ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق آرزوی مهاجرت از شهر به روستا

تحقق آرزوی مهاجرت از شهر به روستا