مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 11:022019-10-03سياسي

مقصر اصلی مشکلات امروزی دختران در جامعه پدران و مادران هستند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقصر اصلی مشکلات امروزی دختران در جامعه پدران و مادران هستند که فرزندان خود را در برابر هجمه ها رها کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در همایش رهروان زینبی در محل مصلای امام خمینی یاسوج اظهار کرد: آفرین بر بانوانی که با چادر افتخار و با پوشش زینبی خودتان برگ زرینی دیگر را در تاریخ استان رقم زدید حضور شما در خیابان های شهر آغازی خواهد بود برای امیدواری مسئولان در تغییر آنچه که امروز ظاهر جامعه ماست باید بر این چادر ها بوسه  زد و به آنها افتخار کرد آمدید تا یاد و نام بی بی زینب (س) را زنده کنید آمدید تا یک مفهوم در تاریخ دینی زینب را به زیبایی نشان دهید.

وی بیان کرد: آن  شکوه و وقار بی بی زینب (س)  وقتی که وارد کاخ عبید شد آن  عزت و کرامت بی بی وقتی وارد کاخ یزید شد آن قدر با شکوه بود که عبید گفت کیست این زن ناشناس تا شکوه وی را بشکند و گفت چه کسی است که با این کبر می آید اما نمی دانست حجاب کبریایی است نه کبر است  این عزت خدایی است و نه غرور است.

آیت الله ملک حسینی افزود: شخصیت هر انسان بر پایه چهار عنصر شکل می گیرد یک وراثت، دوم تربیت، سوم تاثیرپذیری از جامعه پیرامون و چهارم بر پایه تلاش فردی و شخصی شکل می گیرد آیا بی بی زینب (س)  در این مربع شخصیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر اصلی مشکلات امروزی دختران در جامعه پدران و مادران هستند

مقصر اصلی مشکلات امروزی دختران در جامعه پدران و مادران هستند