مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 11:512019-10-03سياسي

موزه دخانیات فردا بازگشایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، نصراله آبادیان در این باره افزود: با فرا رسیدن هفته تهران برنامه های متنوعی در خصوص تاریخ ، هویت ، معماری ، - شهردار منطقه 11 تهران گفت: به مناسبت آغاز هفته تهران موزه دخانیات تهران فردا جمعه 12 مهر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران وجمعی از مدیران شهری و شرکت دخانیات بازگشایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، نصراله آبادیان در این باره افزود: با فرا رسیدن هفته تهران برنامه های متنوعی در خصوص تاریخ ، هویت ، معماری ، فرهنگ ، آداب و رسوم شهر تهران در دست اجراست.

آبادیان با بیان این که خرداد ماه امسال با انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین شهرداری منطقه 11 و شرکت دخانیات مقرر شد موزه دخانیات به روی عموم مردم بازگشایی شود؛ ادامه داد: در همین راستا و در نخستین روز از هفته تهران ، روز جمعه 12 مهر این موزه با بیش از 300 اثر میراثی و ارزشمند افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از افتتاح مرکز اسناد احتساب الملک نخستین شهردار تهران در روز 12 مهر خبر داد و گفت: رونمایی از حکم انتصاب محمد تقی خان ملقب به احتساب الملک به عنوان والی طهران در زمان قاجار به همراه دیگر اسناد وی و عکس هایی که محسن مقدم 90 سال پیش از شهر تهران گرفته؛ در محل خانه موزه مقدم رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه دخانیات فردا بازگشایی می شود

موزه دخانیات فردا بازگشایی می شود