مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 22:302019-10-03سياسي

پیاده روی اربعین «مانور قدرت» جهان اسلام


معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، پیاده روی اربعین حسینی را یک مانور قدرت در برابر دیدگان جهانیان دانست و گفت: این رویداد بزرگ البته نیازمند کار رسانه ای برای بازتاب وسیع تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده در کارگاه تکنیک های رسانه ای با تمرکز بر پیاده روی اربعین که در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد اظهار کرد: چهره امروز تشیع در جهان بر اساس مداخلات جبهه دشمنان، تحریف شده است و از این رو نیازمند این هستیم که این تصویر تحریف شده را بازسازی و تصحیح کنیم.

وی افزود: مراسم اربعین با حضور جمعیت میلیونی و رنگین کمانی از جغرافیا و مذاهب مختلف و متعدد، یک تریبون و یک منبر بسیار بزرگ است که می تواند این تصویر تحریف شده را بازسازی و بر سمپاشی دشمنان غلبه کند.

این استاد حوزه و دانشگاه یکی از مؤلفه های قدرت نرم در جهان امروز را، سرمایه اجتماعی دانست و گفت: این امر در راهپیمایی اربعین، نمودی بارز دارد و مغناطیس الحسین یجمعنا ، براده های دل های محبین را به شکل واحد و منسجم شکل می دهد که البته شایسته است تا حاضران در این مانور قدرت، با بیان دوربین و قلم خود، دیگران را نیز در این امر سهیم سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین «مانور قدرت» جهان اسلام

پیاده روی اربعین «مانور قدرت» جهان اسلام