مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مهر 1398 ساعت 08:492019-10-04سياسي

تلاش شهرداری برای احیای جایگاه خیابان لاله زار


شهردار تهران از بازگرداندن ارزش واقعی خیابان لاله زار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی ظهر امروز در ادامه تهرانگردی خود با مراجعه به خیابان لاله زار از پروژه پیرایش و مرمت جداره های شهری محور لاله زار بازدید کرد و پای درد و دل کسبه و مردم نشست.

وی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح جامع و تفضیلی تهران محور فرهنگی – تاریخی که از لاله زار نو از خیابان انقلاب شروع می شود، مورد توجه قرار گرفته است،گفت: این محور از لاله زار نو آغاز می شود، به لاله زار قدیم می رود و با عبور از میدان امام خمینی (ره) و باب همایون و خیابان ناصر خسرو و محدوده بازار به دروازه های جنوبی تهران وصل می شود.

شهردار تهران با اشاره به این که شهرداری تهران نیز در راستای اجرای پروژه پیرایش و مرمت جداره های لاله زار، کسبه را تشویق می کند که در صورت آمادگی نسبت به مرمت مغازه های خود اقدام کنند،اظهارکرد: خیابان لاله زار قدیمی ترین خیابان تهران است که قدمت آن مربوط به دوره قاجار است.

در کشور همسایه مان چنین خیابانی موتور محرک واقع شده است و ما بنا داریم ظرفیت خیابان لاله زار را به ارزش واقعی خود برسانیم.

حناچی با بیان این که در قدم اول حذف زوائد بصری و کف سازی محور لاله زار مد نظر قرار گرفته است، تصریح کرد: پیاده روهای این خیابان تنگ است این در حالیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شهرداری برای احیای جایگاه خیابان لاله زار

تلاش شهرداری برای احیای جایگاه خیابان لاله زار