مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مهر 1398 ساعت 11:062019-10-04اجتماعي

آخرین اخبار درباره مرز های چهارگانه / هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا به آماده باش و حضور کامل مأموران یگان های ویژه نیروی انتظامی در مرز های شلمچه، - فرمانده یگان های ویژه ناجا از تردد عادی و روان زوار از مرز های شلمچه، چذابه و مهران خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی در مرز ها وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا به آماده باش و حضور کامل مأموران یگان های ویژه نیروی انتظامی در مرز های شلمچه، چذابه، مهران و مرز خسروی اشاره و اظهار داشت: یگان ویژه نیروی انتظامی با هدف تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی، تأمین امنیت، کمک به سایر پلیس های تخصصی و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز های چهارگانه حضور فعال دارد.

وی به استقرار مأموران یگان ویژه در قرارگاه امام حسن (ع) در مرز های شلمچه و چذابه اشاره و اعلام کرد: ماموران یگان ویژه از اول صفر در مرز های شلمچه و چذابه مستقر بوده و در حال حاضر تردد عادی و روان زوار را در این دو مرز شاهد هستیم.

سردار کرمی تصریح کرد: مأموران یگان ویژه تحت فرماندهی قرارگاه پنج تن آل عبا در مرز مهران نیز مستقر بوده و هم اینک تردد عادی و روان زوار- در هر دو مسیر رفت و برگشت- در مرز مهران در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار درباره مرز های چهارگانه / هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی نداریم

آخرین اخبار درباره مرز های چهارگانه / هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی نداریم