مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مهر 1398 ساعت 12:052019-10-04سياسي

اجتماع اربعین حسینی؛ اثبات عظمت قیام امام حسین(ع) در جهان


تبلور شکوه و عظمت قیام امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین در برابر چشم جهانیان بعد از گذشت 14 قرن، نشانه حقانیت قیام عاشورا است.

- اجتماع اربعین حسینی؛ اثبات عظمت قیام امام حسین(ع) در جهان امام جمعه بستان آباد گفت : تبلور شکوه و عظمت قیام امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین در برابر چشم جهانیان بعد از گذشت 14 قرن، نشانه حقانیت قیام عاشورا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستان آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا رضوی امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مسجد جامع بستان آباد، در ابتدای سخنان خود تقوای الهی را بهترین راه رسیدن به تقرب و پروردگار احدیت دانست، و در ادامه بااشاره به فرموده امام حسین (ع) عبادت خالصانه به درگاه پروردگار احدیت را موجب سعادت دنیا و آخرت برشمرد.

امام جمعه بستان آباد در ادامه تبلور شکوه و عظمت قیام امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین در برابر چشم جهانیان بعد از گذشت 14 قرن را نشانه حقانیت آن بیان کرد.

رضوی در ادامه خطبه ها با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت جامعه و امین مردم است، گفت؛ هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب است برای قدردانی از زحمتکشان شبانه روزی و حافظان امنیت و آسایش جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع اربعین حسینی؛ اثبات عظمت قیام امام حسین(ع) در جهان

اجتماع اربعین حسینی؛ اثبات عظمت قیام امام حسین(ع) در جهان