مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مهر 1398 ساعت 12:372019-10-04سياسي

آمریکا در مذاکره با ایران ناکام ماند


امام جمعه رودبار با اشاره به ناکامی آمریکا در مذاکره با مسؤولان کشور گفت: رییس جمهور توطئه دشمن در مذاکره با آمریکا را نقش بر آب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستات رودبار با تاکید بر دستگیری گنهکاران اظهار کرد: اگر فردی خطایی از او سر زد نباید بگوییم که فلانی یک گناه کرده باید از هستی ساقط شود، گنهکار را تحویل بگیریم تا گناهش و زمینه نافرمانی بیشتر نشود.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی بزرگ اربعین برای پاسداشت قیام امام حسین (ع) بیان کرد: بزرگ ترین اجتماع جهانی در اربعین امام حسین(ع) با حضور مردم اقصی نقاط جهان رقم می خورد.

امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه اربعین یک بیعت با سرور و سالار شهیدان، پیامبر و باری تعالی است، گفت: اربعین و راهپیمایی اربعین استمرار جبهه حق علیه باطل است و درس استقامت به همه می دهد.

سیدمحمدی با بیان اینکه موکب های مسیر پیاده روی اربعین با مشارکت و مساعدت مردم شکل گرفته است، افزود: از مردم می خواهیم در کنار موکب امام علی(ع) شهرستان رودبار در کربلا و موکب قافله عاشقی در خروجی گیلان شهر لوشان باشند و این مواکب را همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در مذاکره با ایران ناکام ماند

آمریکا در مذاکره با ایران ناکام ماند