مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 08:252019-10-05سياسي

روایت حیاتی از حاشیه ها و جنجال های یک سطر خبر


محمدرضا حیاتی از زیر و بم ها و مسائلی سخن گفت که نشان دهنده وضعیت تنظیم خبر و جایگاه گوینده در رسانه ملی است؛ از متن خبری که به شکل غیر منتظره روی «اُتوکیو» قرار گرفت و حیاتی باید آن را به زبان می آورد.

- محمدرضا حیاتی از زیر و بم ها و مسائلی سخن گفت که نشان دهنده وضعیت تنظیم خبر و جایگاه گوینده در رسانه ملی است؛ از متن خبری که به شکل غیر منتظره روی اُتوکیو قرار گرفت و حیاتی باید آن را به زبان می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: چند روز پیش محمدرضا حیاتی، گوینده قدیمی و باسابقه تلویزیون خبری خواند که در آن بن بست سیاسی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به نشستن بر اره تشبیه شده بود.

ویدئوی این قسمت از خبر، سریع در فضای مجازی دست به دست شد و حاشیه های بسیاری به همراه داشت.

این بخش از خبر آن قدر توهین آمیز و به دور از مناسبات حرفه ای خبرنویسی بود که شاید ذکر کردنش اینجا هم خیلی درست نباشد اما برای این که سطح تنظیم خبر در صدا وسیما را با هم یک بار دیگر مرور کنیم، گریزی از نقل عین به عین آن نیست.

حیاتی در گفت وگو با ایران از زیر و بم ها و مسائلی سخن می گوید که نشان دهنده وضعیت تنظیم خبر و جایگاه گوینده در رسانه ملی است؛ از متن خبری که به شکل غیر منتظره روی اُتوکیو قرار گرفت و حیاتی باید آن را به زبان می آورد: انگلیس نشسته روی اره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حیاتی از حاشیه ها و جنجال های یک سطر خبر

روایت حیاتی از حاشیه ها و جنجال های یک سطر خبر