مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 10:112019-10-05سياسي

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و تامین امنیت زنان در برابر خشونت تصویب شود


معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: از مجلس درخواست داریم، لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و تامین امنیت زنان در برابر خشونت تصویب شود.

- لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و تامین امنیت زنان در برابر خشونت تصویب شود معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: از مجلس درخواست داریم، لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و تامین امنیت زنان در برابر خشونت تصویب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، معصومه ابتکار ظهر امروز در جلسه گفت و گوی مشترک با زنان مدیر، کارآفرین و فعال اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه ایام کنونی یادآور قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت آن حضرت است، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر و تاکید برای آزادگی و آگاهی مهم ترین قیام امام حسین (ع) است.

معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه عدالت یکی از بحث های محوری در جامعه است، تاکید کرد: عدالت محورهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و .

دارد که می توان وجود این عدالت را از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند.

وی با اشاره به اینکه برای داشتن نگاه راهبردی در عدالت توجه به عدالت جنسیتی ضروری است، افزود: عدالت زمانی مفهوم بیشتری دارد که حضور زنان به رشد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و تامین امنیت زنان در برابر خشونت تصویب شود

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و تامین امنیت زنان در برابر خشونت تصویب شود