مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 10:272019-10-05اقتصادي

نیاز متروی شیراز به افزایش تعداد واگن


شهردار شیراز نیاز به تخصیص واگن های جدید به خط یک متروی این کلانشهر را تایید کرد و خواستار همراهی و مساعدت وزارت کشور برای تامین حداقل یک رام قطار شامل پنج واگن برای این خط قطار شهری به عنوان یک خواسته مردمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی ماه های اخیر و با افزایش تعداد ایستگاه های خط یک متروی شیراز، شاهد افزایش تعداد مسافران و روند رو به رشد استقبال مردم این کلانشهر از این شیوه حمل و نقل عمومی شده است.

براساس آخرین اخبار اعلامی از سوی قطار شهری شیراز، از ابتدای مهرماه و با توجه به آغاز فصل جدید تحصیلی، شاهد رشد قابل توجه تعداد مسافران خط یک مترو در این کلانشهر بوده ایم بطوریکه روزانه قریب به یکصد هزار مسافر با این شیوه حمل و نقلی، در شهر جا به جا می شوند.

برخی شهروندان شیراز در گفت و گو با ایسنا اعلام کرده اند که افزایش تعداد مسافران خط یک موجب شده تمام صندلی های موجود قطارها در یکی دو ایستگاه اول تکمیل شود.

بسیاری از مسافران مترو در شیراز خواستار افزایش تعداد واگن ها و کاهش فاصله حرکتی قطار برای کاهش تراکم مسافر در هر سفر شده اند.

حیدر اسکندرپور در حاشیه بازدید معاون وزیر کشور از روند اجرای خط دوم مترو شیراز، گفت: با هدف بهبود خدمت رسانی مترو به شهروندان، نیازمند تخصیص حداقل یک رام قطار به خط یک هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز متروی شیراز به افزایش تعداد واگن

نیاز متروی شیراز به افزایش تعداد واگن