مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 12:242019-10-05بين الملل

گزارش واشنگتن پست از گفتگوهای خصوصی ترامپ با پوتین


ترامپ از زمان آغاز ریاست جمهوری اش در سال 2017 دست کم 16 بار به طور خصوصی با ولادیمیر پوتین تماس تلفنی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست با بررسی گفتگوهای تلفنی و رو در روی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه نوشته است: با توجه به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 که دونالد ترامپ را به جایگاه ریاست جمهوری رساند، این گفتگوها مدت ها موضوع بررسی ها و گمانه زنی ها بوده اند.

حالا با انتشار متن گفتگوی تلفنی ترامپ با رییس جمهور اوکراین که هدف تحقیقات استیضاح او قرار گرفته، گفتگوهای ترامپ و ولادیمیر پوتین با انگیزه تازه ای پیگیری می شوند.

آدام شف، رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفته است، کنگره علاقه ویژه ای به یافتن سوابق گفتگوهای تلفنی ترامپ و پوتین دارد؛ به ویژه اگر به طور غیرمتعارف ضبط شده باشند.

کرملین در ابتدا اظهار کرد، نمی خواهد این مکالمات به طور علنی اعلام شوند، با این حال پوتین گفته است که مخالف انتشار آن ها نخواهد بود.

گفتگوهای محرمانه ترامپ و دیگر مقامات ارشد روس هم اکنون نیز انتقاداتی را برانگیخته اند و از جمله آن ها می توان به مکالمه ای در سال 2017 اشاره کرد که ترامپ در آن گفت، درباره مداخله کرملین در انتخابات نگران نیست و به گفته مقامات سابق دولت آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش واشنگتن پست از گفتگوهای خصوصی ترامپ با پوتین

گزارش واشنگتن پست از گفتگوهای خصوصی ترامپ با پوتین