مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 13:102019-10-05سياسي

دشمنان اربعین بسیار عصبانی هستند


شور و اشتیاق بیشتری برای حضور در مراسم اربعین در بین مردم نسبت به سال گذشته ایجاد شده است و دشمنان اربعین بسیار عصبانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: تأمین امنیت و برقراری عدالت مهمترین مأموریت و مسؤولیت نیروی انتظامی است که در سراسر ایران مشاهده می شود و کمتر کسی است که تاکنون این موارد را مشاهده نکرده باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه حضور در جلسات ستاد اربعین و همراهی، میزبانی و تدارک برای زائران اباعبدالله الحسین (ع)  افتخاری است که نصیب ما شده، افزود: رؤسای کمیته های ستاد اربعین بسیار فعال هستند و گزارش های ارائه شده نشان می دهد با عشق و علاقه خدمات رسانی به زائران را دنبال می کنند.

وی بیان کرد: طبق گزارش های اعلام شده و بر اساس آمار ثبت نام کنندگان در سامانه سماح و جمع آوری امکانات، نسبت به سال گذشته شور و اشتیاق بیشتری در بین مردم ایجاد شده است و دشمنان اربعین بسیار عصبانی هستند زیرا تصمیمات و کارهای دیگری در قالب نظامی و محاصره اقتصادی و تحریم هایی که از سوی آن ها اعمال شده تاکنون در بین کشورهای مسلمان منطقه کارساز نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اربعین بسیار عصبانی هستند

دشمنان اربعین بسیار عصبانی هستند