مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 15:462019-10-05سياسي

شرایط بازار و کشتارگاه دام در قوچان نامناسب است


در حوزه مدیریتی و زیرساختی مشکلاتی در بازار و کشتارگاه دام این شهرستان وجود دارد که با وجود تذکرهای فراوان و مکرر هنوز این نواقص رفع نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، محمد احمدی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دامپزشکی با بیان اینکه ارائه خدمات دامپزشکی در راستای تحقق دو هدف اساسی انجام می شود، گفت: مبارزه با بیماری های واگیردار دامی، مبارزه با بیماری های انگلی داخلی و خارجی، درمان دام های بیمار و قرنطینه دام و فرآورده های دامی قسمتی از هدف مهم در راستای تأمین قسمتی از بهداشت عمومی جامعه است.

رییس شبکه دامپزشکی قوچان تصریح کرد: مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام نیز از دیگر اهداف این سازمان به شمار می آید که رسیدن به این اهداف موجب ارتقای سلامت جامعه می شود و با پیشگیری می توان قدم های مؤثرتری را برداشت.

وی قوچان را قطب صنعت پرورش طیور در خراسان رضوی دانست و افزود: این شهرستان دارای یک واحد پرورش بوقلمون گوشتی با ظرفیت 3 هزار قطعه، 4 واحد پرورش پولت تخم گذار با ظرفیت 411 هزار قطعه، 11 مزرعه پرورش مرغ تخم گذار با یک میلیون و 19 هزار و 600 قطعه، 34 مزرعه پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 467 هزار و 200 قطعه و 4 مزرعه پرورش مرغ مادر گوشتی با ظرفیت 146 هزار قطعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بازار و کشتارگاه دام در قوچان نامناسب است

شرایط بازار و کشتارگاه دام در قوچان نامناسب است