مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 16:272019-10-05سياسي

دختران سه ساله شهرری در سالروز شهادت رقیه(س) سوگواری کردند


همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه(س) همایش سه ساله های حسینی به یاد شهادت غریبانه و مظلومانه دختر سه ساله سرور و سالار شهیدان با حضور پرشور دختران خردسال و مادران در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همایش سه ساله های حسینی با حضور نونهالان قرآنی در راستای تجلیل از مقام دردانه کاروان رسالت و امامت، حضرت رقیه بنت الحسین(س) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم( ع) برگزار شد.

در این مراسم که عصر روز شنبه 13 مهر ماه برگزار شد، کودکان در قالب دسته عزاداری از میدان شهرری به طرف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) حرکت کرده و سوگواری کردند.

در ادامه تجمع با شکوهی از نونهالان و نوجوانان دلباخته به حضرت رقیه(س) در صحن اصلی آستان مقدس صورت گرفت که با در دست داشتن پرچم عزا و بستن سربندهای مزین به نام اهل بیت علیهم السّلام به پیشانی، عزاداری کردند.

بسیاری از کودکان خردسال در حالی که لباس های سبز بر تن کرده و چادر بر سر داشتند، شعار یا رقیه (س) سر دادند و هم نوا با شهید سه ساله دشت کربلا اشک ماتم ریختند تا بار دیگر بیانگر این واقعیت باشند که مردم ایران اسلامی غم و مهر حسین(ع) را از کودکی فرا گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران سه ساله شهرری در سالروز شهادت رقیه(س) سوگواری کردند

دختران سه ساله شهرری در سالروز شهادت رقیه(س) سوگواری کردند