مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 04:482019-10-06سياسي

65 درصد نیروهای ستاره خلیج فارس بومی هرمزگان هستند/در حق مان بی مهری می کنند


مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیح فارس با استناد به کدملی و مشخصات شناسنامه ای پرسنل این شرکت ادعا کرد که 65 درصد نیروها بومی استان هرمزگان هستند.

- 65 درصد نیروهای ستاره خلیج فارس بومی هرمزگان هستند/در حق مان بی مهری می کنند مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیح فارس با استناد به کدملی و مشخصات شناسنامه ای پرسنل این شرکت ادعا کرد که 65 درصد نیروها بومی استان هرمزگان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی دادور در نشست با استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل و مدیران صنایع بزرگ استان، این پالایشگاه را به تولید 47 میلیون لیتر بنزین، یکی از مفاخر ایران اسلامی خواند و گفت: در این شرایط با توقع مدیران استانی و مدیران پالایشگاه از یکدیگر متقابل باشد.

وی در واکنش به آمارهای غلطی که برخی افراد مبنی بر بکارگیری نیروهای غیربومی در این پالایشگاه مطرح می کنند، بیان کرد: بیش از 65 درصد نیروهای مشغول بکار در پالایشگاه ستاره خلیج فارس با استناد به کدملی و مشخصات شناسنامه ای بومی هرمزگان هستند.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیح فارس تاکید کرد: امسال 81 درصد از نیروهای جذب شده در پالایشگاه، بومی استان بوده اند و در این شرایط بی مهری کردن به پالایشگاه ستاره خلیج فارس صلاح به نظر نمی رسد و بیان این موضوع که سه هزار نفر غیربومی در این پالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد نیروهای ستاره خلیج فارس بومی هرمزگان هستند/در حق مان بی مهری می کنند

65 درصد نیروهای ستاره خلیج فارس بومی هرمزگان هستند/در حق مان بی مهری می کنند