مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 05:152019-10-06اقتصادي

چاپ 1100000 گذرنامه از ابتدای محرم تا کنون


رییس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: از ابتدای محرم تاکنون یک میلیون و صد هزار گذرنامه چاپ شده که نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 77 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ سید محمدرضا طبایی رییس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال در حوزه گذرنامه با تراکم مراجعه کنندگان و مردم مواجه بودیم و از ابتدای محرم تا الان در کمترین روزی که مردم مراجعه کرده نسبت به مدت مشابه تا 4 برابر افزایش در خواست کننده داشته ایم.

وی گفت: بر همین اساس تصمیم گرفته شد تا راهکار مناسبی برای تسریع در سفر زوار اربعین اندیشیده شود و چون ظرفیت صدور گذرنامه مشخص است و امکان ندارد که این ظرفیت برای یکی دو ماه افزایش یابد بنابراین با هماهنگی کمیسیون گذرنامه وزارت کشور و ستاد اربعین و نهادهای امنیتی و توافقی که با دولت عراق شد تصمیم بر این شد که برای سفر اربعین برگ تردد اربعین چاپ و در اختیار هموطنان قرار بگیرد.

رییس پلیس گذرنامه ادامه داد: این برگ تردد شبیه گذرنامه است و در اختیار شهروندان قرار می گیرد؛ پشت آن بارکد پستی نصب شده؛ بر روی برگه مشخصات فرد مشخص شده است.

سرهنگ بطایی ادامه داد: این برگه تردد شبیه گذرنامه است و تا پایان ماه صفر با این برگ تردد امکان تشرف به عتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 1100000 گذرنامه از ابتدای محرم تا کنون

چاپ 1100000 گذرنامه از ابتدای محرم تا کنون