مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 05:502019-10-06سياسي

سرهنگ طبایی خبر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا طبایی رییس پلیس مهاحرت و گذرنامه ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینمه امسال در حوزه گذرنانه با تراکم چندبرابری مردم بودیم، - افزایش چهار برابری برای صدور گذرنامه از ابتدای ماه صفر به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا طبایی رییس پلیس مهاحرت و گذرنامه ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینمه امسال در حوزه گذرنانه با تراکم چندبرابری مردم بودیم، اظهار داشت: نسبت به سال گذشته سه تا چهار برابر افزایش داشتیم.

وی ادامه داد: طبق تصمیم گیری ها و به دلیل اینکه ظرفیت صدور گذرنامه محدود بود با هماهنگی های صورت گرفته و توافق با دولت عراق برای سفر اربعین برگ تردد اربعین طراحی شده است.

سرهنگ طبایی گفت: مراحل دریافت برگ تردد همان مراحل دریافت گذرنامه است با این تفاوت که در مراجع کننده به پلیس +10 عنوان می کند که برای سفر اربعین است.

وی بت بیان اینکه از ابتدای صفر تا کنون بیش از یک میلیون 100 هزار گذرنامه صادر شده است، گفت: بیش از 77 درصد نببت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی در خصوص برگ تردد گفت: از هفتم مهرماه کار صدور برگ تردد اربعین شروع به کار شده است، 308 هزار برگ تردد چاپ شده که 273 هزار برگ تردد تحویل پست شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگ طبایی خبر داد

سرهنگ طبایی خبر داد