مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 06:522019-10-06اجتماعي

کاهش دمای هوای خراسان رضوی از روز سه شنبه/ وزش باد، پدیده جوی غالب


رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه فردا دوشنبه، افزایش 5 درجه ای دما را نسبت به امروز در غالب نقاط استان پیش بینی می کنیم، - گفت: مجددا از روز سه شنبه دمای هوا روال کاهشی دارد.

یحیی قائنی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص پیش بینی وضعیت هوای خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی، تا پایان روز چهارشنبه، پدیده جوی غالب در سطح این استان وزش باد است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در مناطقی از نیمه غربی و جنوبی استان در ساعات بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد توأم با گردوخاک پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا شاهد افزایش ابرناکی در سطح استان هستیم، اظهار کرد: این ابرها بارشی را به همراه ندارند، وضعیت جوی امروز استان نسبتا پایدار است و فقط تغییراتی در شدت ورزش باد در نیمه جنوبی و نوار شرقی پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: امروز و فردا افزایش دما در سطح این استان داریم، تا 10 روز آینده احتمال بارش باران پایین است و امیدواریم تا اواخر مهرماه سیستم بارشی پاییزی وارد خراسان رضوی شود.

قائنی پور با اشاره به اینکه اینکه در 24 گذشته گلمکان با دمای 4 درجه سانتیگراد خنک ترین و سرخس با دمای 27 درجه سانتیگراد گرم ترین نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای هوای خراسان رضوی از روز سه شنبه/ وزش باد، پدیده جوی غالب

کاهش دمای هوای خراسان رضوی از روز سه شنبه/ وزش باد، پدیده جوی غالب