مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 07:272019-10-06ورزشي

در لیگ برتر به دنبال معرفی استعدادهای خوزستانی هستیم/به قهرمانی هم نگاه داریم


سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری گفت: با توجه به سیاست باشگاه و شرکت ملی حفاری، امسال در لیگ برتر کشور به جوان گرایی روی آورده ایم و معرفی استعدادهای خوزستانی به وزنه برداری کشور از اهداف باشگاه حفاری است، - ضمن این که به قهرمانی نیز نگاه داریم.

فراز رامهرمزی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم های جوانان و بزرگسالان ملی حفاری در هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری کشور، اظهارکرد: بیشتر ترکیب دو تیم جوانان و بزرگسالان ملی حفاری از بازیکنان بومی تشکیل شده، ضمن این که 80 درصد تیم بزرگسالان نیز از بازیکنان جوان و نوجوان است.

در واقع می توان گفت ملی حفاری امسال در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با ترکیب جوان در لیگ حاضر است.

وی با بیان این که خوشبختانه در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نتایج ایده الی به دست آوردیم، گفت: بازیکنان مان خیلی خوب کار کردند و اگرچه مهره سرشناسی زیادی در ترکیب مان نداریم اما توانستیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

با وجود این که تیم هایی مانند دانشگاه آزاد و ایران مال برای حضور در لیگ برتر سرمایه گذاری کرده اند و از بازیکنان ملی پوش در ترکیب خود بهره می برند، تیم ما توانست امتیاز قابل قبولی کسب کند و در رده سنی جوانان در صدر جدول قرار گرفتیم و در رده سنی بزرگسالان با چهار امتیاز کمتر نسبت به تیم ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در لیگ برتر به دنبال معرفی استعدادهای خوزستانی هستیم/به قهرمانی هم نگاه داریم

در لیگ برتر به دنبال معرفی استعدادهای خوزستانی هستیم/به قهرمانی هم نگاه داریم