مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 08:302019-10-06سياسي

معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه موفق نبوده است


از دو سال پیش موضوع احیای معاونت دیپلماسی اقتصادی در وزارت خارجه مطرح شد، حال سوال پیش می آید که آیا این معاونت عملکردی داشته است؟ البته صحبت های وزیر خارجه نشان می دهد که این معاونت به توفیقات لازم دست پیدا نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) خانه ملت در جریان سوال خود از وزیر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه اظهار داشت: توضیحات آقای ظریف در نشست علنی امروز بسیار کلی بود.

وی افزود: ظریف در تمام صحبت های خود تنها 3 خبر جدید اقتصادی داد اما باید توضیح داده شود که چه اقدامات عملی برای توسعه اقتصادی صورت گرفته و چه توافقاتی انجام شده است، آیا وزارت خارجه به قرارداد مشخص اقتصادی رسیده است؟ نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر امور خارجه در صحن علنی از ایجاد پایگاه اطلاع رسانی خبر داد اما این پایگاه مربوط به سرمایه گذاری سرمایه گذاران داخلی در کشورهای خارجی بوده در حالی که بحث اصلی ما ایجاد اطلاعات برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی در داخل کشور است زیرا این مسئله در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه موفق نبوده است

معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه موفق نبوده است