مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 09:132019-10-06سياسي

همه چیز درخصوص گذرنامه اربعین


چگونگی دریافت گذرنامه و مدت زمان اعتبار آن وهمچنین چرایی ثبت نام در سامانه سماح از جمله سوالات مطرح زائران اربعین حسینی است که پلیس به تمام موارد پاسخ داد.

- خبرگزاری فارس - مریم عرب انصاری: اربعین نزدیک است و عاشقان سید و سالار شهیدان عزم سفر می کنند تا خود را به بارگاه ملکوتی اش برسانند.

اشتیاق برای شرکت در اربعین حسینی، سن و سال و جنسیت نمی شناسد؛ همه از کوچک و بزرگ، پیر و جوان شیفته حضور در بین الحرمین و تجدید عهد و میثاق با حسین (ع) هستند.

همه ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی بر تعداد عاشقان و زوار افزوده می شود؛ اما در این بین تهیه و تدارک مقدمات سفر از جمله گذرنامه مهم و ضروری است؛ آن قدر مهم که صف طویل مراجعه کنندگان به دفاتر و مراکز صدور گذرنامه را به خود اختصاص داده است.

وقتی که با آنها به صحبت می نشینی همه شان از یک موضوع گله مندند؛ زمانبر بودن یا تاخیر در صدور گذرنامه؛ می گویند:همه چیز را فراهم کرده و حتی بلیت هواپیما یا اتوبوس را هم گرفته و کاروان خود را هم رزرو کرده ایم  اما معطل صدور گذرنامه یا تمدید آن هستیم.

 اگرچه این مسأله را با پلیس در میان گذاشتیم وپاسخ آنها را جویا شدیم؛  اما ذکر این مطلب ضروری است که یکسال برای گرفتن گذرنامه وقت بوده است اما انگار این روزهای منتهی به اربعین، دل ها را کربلایی و  بی تاب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درخصوص گذرنامه اربعین

همه چیز درخصوص گذرنامه اربعین