مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 09:192019-10-06اقتصادي

رضایت نسبی بازنشستگان از خدمات رفاهی و درمانی صندوق صنعت نفت


نتایج نظرسنجی سازمان ملی افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در تیرماه 98 نشان می دهد بازنشستگان صندوق صنعت نفت در استان های تهران و خوزستان از خدمات رفاهی و درمانی این صندوق رضایت نسبی دارند.

- رضایت نسبی بازنشستگان از خدمات رفاهی و درمانی "صندوق صنعت نفت" نتایج نظرسنجی سازمان ملی افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در تیرماه 98 نشان می دهد بازنشستگان صندوق صنعت نفت در استان های تهران و خوزستان از خدمات رفاهی و درمانی این صندوق رضایت نسبی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در تیرماه 1398 میزان رضایت بازنشستگان صندوق صنعت نفت را در حوزه های مختلف رفاهی و درمانی مورد سنجش قرار داد.

جامعه آماری این طرح، بازنشستگان صندوق مذکور در استان های تهران و خوزستان را شامل می شود که از بین آن ها نمونه ای با حجم 3 هزار نفر (1600 نفر از تهران و 1400 نفر از خوزستان) انتخاب شده است.

یافته ها و نتایج نظرسنجی فوق نشان داد میانگین رضایت بازنشستگان صنعت نفت از انواع خدمات بیمه ای و درمانی صندوق در طیف صفر تا 10، برابر 7.

5 است.

این در حالی است که ابعاد سنجش میزان رضایت از انواع خدمات بیمه ای و درمانی شامل میزان رضایت از کل مراحل صدور دفترچه بیمه، مدت زمان بازپرداخت اسناد درمان، مبلغ بازپرداخت اسناد درمان، عقد قراردادهای جدید مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت نسبی بازنشستگان از خدمات رفاهی و درمانی صندوق صنعت نفت

رضایت نسبی بازنشستگان از خدمات رفاهی و درمانی صندوق صنعت نفت