مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 09:192019-10-06سياسي

3 زندانی ایرانی خارج از کشور که اخیرا آزاد شدند، چه کسانی هستند؟


وزیر امور خارجه ایران امروز از آزادی 3 زندانی ایرانی در خارج از کشور خبر داد، «نگار قدس کنی» و «رضا دهباشی» 2 شهروند ایرانی هستند که اخیرا آزاد و به کشور بازگشتند، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اشاره ظریف به 2 زندانی ایرانی که اخیرا به ایران بازگشتند نگار قدس کنی و رضا دهباشی است.

البته هویت شخص سوم که ظریف اعلام کرد به قید وثیقه آزاد شده، مشخص نیست و خبرنگار فارس هم تا این لحظه نتوانسته جزییاتی درباره هویت این شخص به دست بیاورد.

نگار قدس کنی به آمریکا مسترد و بعد از استرداد در پی حکم صادره آزاد و به کشور بازگشت، ولی دهباشی به آمریکا مسترد نشد و به ایران بازگشت.

براساس این گزارش، نگار قدس کنی زندانی ایرانی که از حدود سه سال قبل به بهانه واهی دور زدن تحریم های آمریکا در استرالیا زندانی و حتی فرزند خود را در زندان به دنیا آورد، به درخواست آمریکا به این کشور (آمریکا) مسترد شد، ولی بعد از حکم صادره از سوی دادگاه آمریکایی مبنی بر 27 ماه حبس که آن را در استرالیا سپری کرده بود، آزاد و هفته گذشته به تهران بازگشت.

    در همین خصوص سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره نگار قدس کنی گفت: خانم نگار قدسی کنی به درخواست مقامات آمریکایی و بر اساس اتهامات بی اساس، حدود سه سال قبل در استرالیا بازداشت و در شرایط بسیار سخت و غیر انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 زندانی ایرانی خارج از کشور که اخیرا آزاد شدند، چه کسانی هستند؟

3 زندانی ایرانی خارج از کشور که اخیرا آزاد شدند، چه کسانی هستند؟