مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 10:012019-10-06سياسي

موزه های زیر نظر میراث فرهنگی رایگان نیستند


در حالی که خبرهای غیرموثقی از سوی برخی رسانه ها مبنی بر رایگان بودن موزه ها در هفته تهران منتشر می شود، مدیر اداره کل موزه های وزارتخانه میراث فرهنگی، - گردشگری و صنایع دستی این خبر را رد می کند.

محمدرضا کارگر - مدیر اداره کل موزه های وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی - در گفت وگو با ایسنا می گوید: آقای مسجدجامعی - عضو شورای شهر تهران - روز گذشته (شنبه، 13 مهر) در درخواستی به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست رایگان بودن موزه های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در روز تهران مطرح کرد، اما هنوز جواب یا ابلاغیه ای در این زمینه از سوی دفتر وزیر به ما اعلام نشده است.

او با بیان این که درخواست مطرح شده بسیار دیر و در آخرین فرصت مطرح شده است، ادامه می دهد: ممکن است این درخواست برای یکی دیگر از روزهای هفته تهران عملیاتی شود، اما تا زمانی که جواب قطعی از سوی دفتر آقای مونسان - وزیر میراث فرهنگی - به اداره کل موزه ها اعلام نشود، هیچ موزه ای در این مدت رایگان نیست.

یک سایت وابسته به شهرداری تهران 11 مهرماه و همزمان با آغاز هفته تهران اعلام کرده بود در اولین روز از هفته تهران که به عنوان روز تهران گردی نام گذاری شده است، مجموعه برنامه هایی همچون برگزاری همایش کوهنوردی خانوادگی، گردهمایی پاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه های زیر نظر میراث فرهنگی رایگان نیستند

موزه های زیر نظر میراث فرهنگی رایگان نیستند