مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 10:212019-10-06بين الملل

فردا، آخرین مهلت برای سفر به عراق با خودروی شخصی


زائران اربعین حسینی فقط تا فردا (15 مهرماه) اجازه دارند با خودروی شخصی به عراق سفر کنند و از این پس تردد با خودروی شخصی به کشور عراق ممنوع است.

- فرماندار ویژه خرمشهر گفت: زائران اربعین حسینی فقط تا فردا (15 مهرماه) اجازه دارند با خودروی شخصی به عراق سفر کنند و از این پس تردد با خودروی شخصی به کشور عراق ممنوع است.

کوروش مودت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تصمیمات اتخاذشده و همچنین هماهنگی های انجام شده با طرف عراقی از 30 شهریورماه زائران اربعین حسینی اجازه داشتند تا با خودروی شخصی به عراق سفر کنند.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط ترافیکی و افزایش جمعیت در کشور عراق، زائران اربعین فقط تا فردا (15مهرماه) اجازه دارند با خودروی شخصی به عراق سفر کنند و از این پس تردد با خودروی شخصی به کشور عراق ممنوع است.

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: برای سفر با خودروی شخصی به عراق نیاز به هزینه و همچنین انجام تشریفات اداری است.

در این زمینه زائران می توانند خودروهای شخصی خود را در پارکینگ مرز شلمچه قرار دهند و با آسودگی خاطر به زیارت خود بپردازند.

مودت با بیان اینکه هزینه یک شبانه روز حضور خودرو در پارکینگ 5 هزار تومان است، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 5 هزار خودرو در پارکینگ شلمچه قرار دارد و زائران می توانند خودروهای خود در این پارکینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا، آخرین مهلت برای سفر به عراق با خودروی شخصی

فردا، آخرین مهلت برای سفر به عراق با خودروی شخصی