مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 11:322019-10-06اجتماعي

ورود بیش از 5 هزار زوار خارجی عتبات عالیات به آستارا


فرماندار آستارا از ورود پنج هزار و 200 نفر از زوار خارجی عتبات عالیات در قالب 80 دستگاه اتوبوس، 25 دستگاه سواری و هفت دستگاه مینی بوس از طریق مرز زمینی این شهرستان وارد خاک ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم زاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و 200 نفر از زوار خارجی عتبات عالیات در قالب 80 دستگاه اتوبوس، 25 دستگاه سواری و هفت دستگاه مینی بوس از طریق مرز زمینی این شهرستان وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده اند.

  وی محل اسکان و پذیرایی زوار خارجی عتبات عالیات را موکب امام الرضا (ع) امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان دانست و افزود: زوار خارجی پس از اسکان و پذیرایی در موکب مذکور جهت حضور در کربلای معلی به سمت مرز شلمچه حرکت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان آستارا تعداد جلسات اصلی و فرعی برگزارشده توسط ستاد اربعین حسینی این شهرستان و کمیته های هشت گانه را  24 عنوان جلسه با 120 مصوبه دانست و گفت: اکثر مصوبات جلسات مذکور با پیگیری های اعضای کمیته های هشت گانه به مرحله اجرا درآمده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سال گذشته حدود 12 هزار زائر خارجی عتبات عالیات از مرز زمینی شهرستان آستارا وارد خاک جمهوری اسلامی شده بودند که طبق پیش بینی های ستاد اربعین حسینی این شهرستان، امسال این رقم به حدود 15 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 5 هزار زوار خارجی عتبات عالیات به آستارا

ورود بیش از 5 هزار زوار خارجی عتبات عالیات به آستارا